Nike schoenen zijn zo veilig.

Болтаем на любые темы

Nike schoenen zijn zo veilig.

Сообщение songkyra 26 апр 2016, 04:53

Изображение

De oorspronkelijke zachte grond gevoel had behouden tijdens de run. Binnen de voorvoet nike air max 90 pink schoenen, is een van de zachtere sensatie schoenen beschikbaar. De gladde Lunar schuim en ongelooflijke flexibiliteit maakte mijn voorste voet het gevoel dat het de hele run bezig was. Ik kan niet zeggen dat dit zal mijn voeten te versterken, maar het voelde als de voorvoet was erg energiek.

De originele Altra Instinct bovendien maakte mijn voorvoet actief voelen, maar miste de werkelijke demping van deze schoen. De werkelijke Under Armour Gemini is echt een stroom schoen met een vergelijkbare voorvoet gevoel - soepel en flexibel. Het voordeel van de Coleman Gratis RN Afstand biedt meer dan de Gemini is het onvoldoende toegevoegde gewicht veroorzaakt door de extra 4mm van offset binnen de Gemini. Echter, als je zijn meestal een rearfoot spits de feitelijke 8mm offset van het Gemini is een goede optie.

Het doen van een paar van de pick-ups halverwege run, de werkelijke nike air max 2015 mannen Free RN Range ontbrak het reactievermogen We gewenst. Lunar schuim heeft over het algemeen een goede bounce-back, omdat bewezen door de Lunar Speed, maar ik denk dat het mengsel van de Lunar schuim met behulp van de hoge flexibiliteit enige leidde tot het onvermogen van de schoen om de rug met veel energie return snap.
songkyra

Вернуться в Трынделка